fbpx

1.Czy do klubu chodzą tylko piękni i młodzi ludzie? Nie będę się czuł/a obco?
Do klubu przychodzą osoby ze wszystkich grup wiekowych, np. seniorzy, dla których mamy specjalne zajęcia, kobiety w ciąży, dla których poświęcone są m.in. zajęcia "Aktywna mama". Przychodzą osoby szczupłe, otyłe, młodzież w wieku szkolnym, dorośli, więc na pewno nie będziesz czuć się obco.

2.Czy każde ćwiczenie to wyczerpująca katorga?
Absolutnie nie! Mamy zajęcia z różnymi poziomami intensywności, od spokojnych i relaksujących, przez średnio intensywne, aż po dynamiczne, dlatego każdy znajdzie coś dla siebie.

3.Co z zakwasami i naciągnięciami?
Na zakwasy i naciągnięcia polecamy saunę, która odpręża i relaksuje zmęczone mięśnie, a także zajęcia z rozciągania czy też jogę. Zawsze możesz także spytać trenera o to jak zwalczyć uciążliwe zakwasy albo co zrobić, aby występowały w mniejszym stopniu.

4.Czy jestem skazany/a na komentarze i mierzenie wzrokiem przez osoby, które ćwiczą już od wielu lat?
W żadnym wypadku! Każdy od czegoś zaczynał, nikt nie urodził się z idealną sylwetką. Osoby, które ćwiczą od wielu lat zdają sobie z tego sprawę i chętnie pomagają początkującym.

5.Jestem kobietą, boję się, że ćwiczenia z obciążeniami spowodują u mnie sylwetkę kulturysty.
Jest to popularny mit, który krąży wśród kobiet – trening siłowy ma same korzyści: – sprawia, że skóra staje się jędrna i ładnie napięta,
– lekko zarysowane mięśnie nadają ładny kształt sylwetce,
– pomaga pozbyć się cellulitu.

6.Nie będę wiedział/a, jak mam ćwiczyć na tych wszystkich przyrządach.
Na sali jest obecny trener, który chętnie udzieli Ci wszelkich porad i nauczy obsługi maszyn. Poza tym każda maszyna jest opisana i zawiera krótką instrukcję obsługi.

7.Czy jedna wizyta w klubie w tygodniu wystarczy? Na więcej nie mam czasu.
Wszystko zależy od celu jaki sobie obrałeś. Przykładowo jeżeli zależy Ci na sporej redukcji tkanki tłuszczowej na efekty będziesz musiał poczekać dłużej. Zalecamy bycie minimum dwa razy w tygodniu na siłowni.

8.Czy żeby schudnąć potrzeba restrykcyjnej diety?
Jest to kolejny bardzo popularny mit. Żeby schudnąć potrzebny jest przede wszystkim ujemny bilans kaloryczny. Poza tym dieta nie musi być monotonna i nudna. Istnieje wiele smacznych i szybkich fit przepisów.

9. A co jeśli zasłabnę?

Jeżeli zasłabniesz np. na zajęciach lub podczas treningu personalnego zostanie Ci niezwłocznie udzielona pierwsza pomoc. Kiedy poczujesz się gorzej, nie rób nic wbrew sobie i zgłaszaj wszelkie objawy trenerowi.

10.Po ćwiczeniach wyjdę rozgrzany/a na dwór i się przeziębię.
Nie musisz od razu po ćwiczeniach wychodzić z siłowni. Możesz usiąść na recepcji, wypić proteinowego szejka i ochłonąć.

11. Czy wszyscy w klubie się znają? Czy nie będę się czuł/a obco?
Jeśli ktoś przychodzi 3-4 razy w tygodniu na siłownię to siłą rzeczy zna się z personelem i innymi klubowiczami, jednak Ty nie będziesz się z tego powodu czuł obco, ponieważ chętnie poznajemy swoich klubowiczów i traktujemy wszystkich jak członków fit rodziny.

12. A co jeśli będzie mi za ciasno albo za duszno?
Mamy do dyspozycji dwie sale fitness oraz salę siłową. Jeśli zrobi Ci się za ciasno na sali siłowej, zawsze możesz pójść na jedną z sal fitness i poćwiczyć w spokoju. O to, aby nie było duszno dba włączona klimatyzacja na całym obiekcie.

13.Jak znaleźć w sobie siłę po pracy? Jestem zbyt zmęczony na trening.
Być może zmęczenie po pracy wynika z błędów żywieniowych, małej ilości snu, problemów hormonalnych itd. Zachęcamy na przyjście do naszego Klubu, wspólnie znajdziemy przyczynę i rozwiązanie.

14.Czy trening personalny jest dla mnie?
Jeżeli nigdy wcześniej nie ćwiczyłeś, nie wiesz jak zacząć, nie wiesz czy wykonujesz poprawnie ćwiczenia, masz problem z motywacją to trening personalny jest jak najbardziej dla Ciebie.

15.Czy muszę wykonywać badania przed pierwszym treningiem?
Nie jest to konieczne. Jeśli jednak wiesz o jakiś przeciwskazaniach warto żebyś tą informacją podzielił się z trenerem.

16.Co należy zabrać ze sobą na trening personalny?
Na trening personalny należy ze sobą zabrać wodę, ręcznik, wygodne ubranie sportowe oraz obuwie na zmianę.

17.Ile trwa pojedynczy trening personalny?
Pojedynczy trening personalny trwa godzinę.

18.Ile razy w tygodniu muszę ćwiczyć, aby uzyskać widoczne efekty?
Jest to kwestia mocno indywidualna i na efekt wiąże sie wiele czynników, np. czy razem z aktywnością fizyczną idzie dobrze dobrana dieta. Zazwyczaj starczą 3 razy w tygodniu, aby po 2-3 miesiącach zobaczyć widoczne efekty

19.Jestem po urazach. Czy stanowi to przeciwwskazanie do rozpoczęcia treningów?
Jeśli lekarz nie zabronił aktywności fizycznej, to dobrze dobrane ćwiczenia na siłowni mogą pomóc w rekonwalescencji po urazach.

20.Czy w cenie treningów dostanę rozpisany plan żywieniowy?
W cenie treningów otrzymasz wskazówki żywieniowe.

AKADEMIA ZDROWEGO DZIECKA